Feedback VMBPGOD

Op een VMBPGOD heb ik op een toets een gewone aan/uit actie geprogrammeerd aan een VMBRYLD output. Nu blijft de feedback led continu oplichten ook wanneer de output af ligt. Heb de module via velbuslink al gereset maar dat blijft hetzelfde.
Enig idee?

Heb je daar ook nog andere acties ooit in geprogrammeerd en eventueel weer uit gedaan?
Welke VelbusLink versie heb je gebruikt, en wat is de firmware versie (build) van de GPOD?

Wat bedoel je met “gereset”? Fabrieksinstellingen? Probeer dan ook eens in Geavanceerde modus gaan (onder Tools) en dan rechtsklik op module > Geavanceerd > Module herstarten.
Indien dit geen effect heeft, eens de spanning wegnemen en terug opzetten. En/of combinatie hiervan: eerst fabrieksinstellingen, dan herstarten/spanning wegnemen, dan terug configuratie schrijven.

In geval van problemen kan je best ook bij schrijven het vakje “enkel wijzigingen” uitvinken.

Velbuslink versie: 10.0.0.1
firmware: update gedaan naar laatste versie

In velbuslink stond ik inderdaad in geavanceerde modus. Bij rechtsklikken op de module kon ik kiezen voor
‘reset’.
Zal de suggesties eens uitproberen.
bestaat de mogelijkheid nog om bij een bestaande installatie de programmatie in te lezen vanaf de modules?

Ja, natuurlijk, alle programmatie zit in de modules en kan altijd uitgelezen worden. (Enkel modulenamen van oudere modules worden niet in de module zelf bewaard).