VMBPIRM 'inactief' en niet meer downloadbaar sinds aanbevolen firmware upgrade (1817)

Hallo iedereen,

enkele weken terug downloadde ik de nieuwste velbuslink software (10.0.1) en kreeg ik bij het willen downloaden van enkele aanpassingen de melding dat er aanbevolen firmware upgrades waren…

deze voerde ik vandaag uit, maar heb 3 VMBPIRM sensoren die nu aangeduid staan met een geel pijltje. indien ik een download wil doen dan staan deze sensoren in de ‘inactief’ lijst. maw. ik kan geen wijzigingen meer downloaden naar deze modules… ik probeerde ze al manueel via geavanceerde modus te herupgraden maar had geen effect.

iemand raad? (zie ook printscreen onderin)

bedankt!
groeten,
Olivier!
Velbuslink_probleem|690x402

Het gele pijltje geeft aan dat de module aan een firmware update bezig is. In de door jou gebruikte versie was het mogelijk dat het gele pijltje blijft staan op het einde van de firmware update, ook al is de firmware update al succesvol afgelopen.

Met VelbusLink v10.0.2 (downloadbaar van onze website: link) is dit probleem verholpen. Als je met deze versie jouw installatie scant en er verschijnen geen gele pijltjes meer, dan zijn de firmware updates van jouw VMBPIRM modules succesvol afgerond. De build van deze modules zou 1817 moeten zijn.