VMBGPODB reageert niet meer na firmware update

Na firmware update van alle modules blijkt dat 1 VMBGPODB niet meer reageert als ik deze probeer synchroniseren antwoord de module niet. Op de toetsen zelf reageren ook niet meer enkel achteraan rode pwr led brand. Na spanningsloos zetten ook geen reactie meer. Weten jullie raad

De firmware update van deze module is mislukt waardoor de module nu in bootloader mode zit. Probeer deze module individueel een firmware upgrade te geven.

Je kan als volgt de firmware upgrade uitvoeren: Zet eerst VelbusLink in Geavanceerde modus (menu Tools > Geavanceerde modus). Rechtsklik dan op de module en kies Geavanceerd > Firmware upgrade.

Danku is reeds gelukt hij licht terug op maar nu wil kan ik geen uitgangen hoog krijgen ook niet wanneer ik hem terug in fabriekinstellingen zet nog wat tips?

Oke, dan toch gelukt ik heb de module volledig verwijderd en terug ingelezen. Nu enkel nog enkele pixels tekort op tekst van schermpje ( tijdens screensaver werken ze wel) alvast bedankt voor de raad!
Mvg

Mocht je dit probleem intussen nog niet hebben kunnen oplossen, dan stellen we voor om de configuratie nogmaals weg te schrijven naar deze module als het in VelbusLink wel correct getoond wordt.

Mocht je hierna nog altijd hetzelfde probleem ondervinden, stuur ons gerust jouw vlp en enkele foto’s door via een privébericht en dan bekijken wij het voor jou verder.