Hebben jullie (de mensen op het forum van Velleman zelf) een idee of er winkels zijn die deze stukken op voorraad heeft? Ik heb al 3 winkels bezochti n de provincie Antwerpen, en telkens is het enkel op bestelling.
Mvg
Bart
Hebben jullie (de mensen op het forum van Velleman zelf) een idee of er winkels zijn die deze stukken op voorraad heeft? Ik heb al 3 winkels bezochti n de provincie Antwerpen, en telkens is het enkel op bestelling.
Mvg
Bart
Eltric BVBA
Rue de Bruxelles 32
1300 Wavre
010/24.24.27
heb zojuist de eerste kits hier en ze zien er prachtig uit
Ze zijn echt mini, je kan ze echt overal insteken.
Heb de tijd nog niet gehad om ze aan te sluiten en te testen…
Hoi manuvdp,
Welke kits kan je eventueel missen en mij verkopen? Ik wil een testsetup doen met een dimmer en heb dan ook de voedingsmodule nodig, een interface (liefst USB) en een 8kanaals drukknop module.
Ik veronderstel dat de prijzen de standaardprijzen van Velleman zijn, en dat jij een factuur kan bezorgen?
Mvg,
Bart
Hoi,
Je kan naar de winkel bellen en naar Michael vragen. Hij zal dan bestellen wat je nodig hebt. Ik denk dat alles al weg is.
Voor de factuur is dat geen enkel probleem.
eltric.be
Manu
Dear people,
Two small remarks,
Please post in English or French, this is an international forum
Please stick to the goals of this board, that is helping out people with technical problems and providing technical info. There are other channels to exchange commercial info and personal messages.
Thanks
Topic closed