Een sfeer in een sfeer gebruiken

Hallo, een vraagje in verband met het gebruik van sferen.
Ik programmeer onder een drukknop van een VMBLCDWB een sfeer waarin 3 dimmers in een bepaalde dimmertoestand geplaatst worden.
Nu zou ik deze drukknop willen gebruiken in een andere sfeer die ik onder een andere drukknop programmeer.
Kan iemand mij helpen hoe ik dat moet doen ? De bedoeling is om een aantal standaard “bouwstenen” te maken die ik dan in sferen kan gebruiken.
Een ander voorbeeld is om als eerste opdracht in een sfeer telkens alles uit te zetten, zodat de sfeer clean start. Ik zou dan een ALLES UIT knop willen aanmaken, zodat ik maar één knop moet aanpassen als er een lichtpunt bij komt,
Alvast bedankt voor de hulp.

Dag Krist,
de algemene aanpak hiervoor is om als oorzaak een (virtueel) relais te nemen ipv de drukknop. Vervolgens kan je de drukknop 1 of meerder virtueel relais laten activeren via een actie “Moment(volgen)” of “Herstartbare timer” (1s).

Beste,
Ik heb dit ondertussen uitgeprobeerd en dit is inderdaad de oplossing voor mijn probleem.
Alleen heb ik maar 4 virtuele relais (4 modules VMB4RYNO).
Bestaat er een mogelijkheid om dit aantal uit te breiden of hoe kan ik aan meer virtuele relais geraken ?
Alvast bedankt

Dag Krist,
Hiervoor kan je als goedkoopste oplossing VMB1RYS mini-relais bij installeren (1 relais + 4 virtuele), of als je DIN-rail modules wil, VMB4RYNO of VMB4RYLD.