Feedback op VMBELO

Situatie: VMBELO met volgende instellingen

  • Screensaver: doven na 15 seconden, screensaver pagina: een temperatuursensor van een andere pagina ( voor de zekerheid)
  • Feedbackkleur voor drukknop op eerste pagina van VMBELO staat ingesteld
  • Optie “zijverlichting doven tijdens screensaver” staat aangevinkt

Ik had graag gehad dat de feedback dooft wanneer het scherm van de VMBELO uitvalt, wat ik volgens mij correct heb ingesteld, maar de feedback verlichting blijft aanliggen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Normaal gezien zou bij kiezen van deze optie
image
alle verlichting uit moeten zijn tijdens screensaver.
Hiervoor heb je firmware 1950 of hoger nodig, indien deze lager is best de firmware updaten.

De firmware updaten was hier inderdaad de boodschap.

Bedankt!

Aansluitend hierop heb ik nog een vraag:

Komt hier nog een optie om de feedbackverlichting uit te zetten?

Voorbeeld: Ik heb op een vmbelo op de 1e pagina een knop met feedbackwerking. Graag had ik die feedbackwerking weggehad als de screensaver opspringt. Ook krijgt de vmbelo een verlightingsactie met hoge prioriteit als er iemand aanbelt.
Als ik de optie “no lights” selecteer, gaat de feedbackwerking weg bij aan aanspringen van de screensaver, maar zie ik niet dat er iemand aanbelt.
Als ik de optie “toon zijverlichting van verlichtingsactie met hoge prioriteit” selecteer, zie ik dat iemand aanbelt, maar blijft de feedbackwerking gaan, ook als de screensaver aanspringt.

Ik heb al geprobeerd om de pagina tijdens de screensaver te zetten op een pagina zonder feedbackwerking, maar zonder succes.

Kan iemand mij verder helpen?

Dit lijkt inderdaad een ongewenst effect te zijn, mogelijks een firmware bug. We bekijken dit…

Na verder onderzoek lijkt dit eerder een bug in VelbusLink te zijn. We gaan deze vanzelfsprekend grondig aanpakken, maar ondertussen kan de volgende workaround mogelijks werken: eerst de optie “geen zijverlichting” schrijven, en daarna pas de optie “enkel zijverlichting”.

Van zodra een fix beschikbaar is, zal dit hier gemeld worden.

This was already fixed a while ago in VelbusLink 10.4.0. :slight_smile: