Firmware upgrade van VMBELO vastgelopen

Enkele dagen geleden enkele firmware upgrades gedaan (6). Allemaal perfect gelopen, behalve op de VMBELO. Die gaf een fout en de update herstarten kon wel maar bleef uren lang hangen op “voorbereiden”. Na lang wachten losgekoppeld en opnieuw verbonden: geen licht meer; ik kan wel de update laten herstarten maar doet hetzelfde als hierboven. In de AppData staat een “bugreport.txt” en ik heb ook een memorydebug.csv kunnen downloaden bij die fouten. Kan ik die jullie doorsturen? Is er een mogelijkheid om die module terug van nul te starten?
Dank
Erik

Je kan de files ons bezorgen via https://help.velbus.eu/. Dan kunnen wij nakijken wat er fout loopt.
Indien mogelijk, stuurt je project file mee en geef aan welk adres de module bezit.


Een module waarin de firmware upgrade mislukt zou zichzelf na tijd terug in normale functie moeten zetten, waardoor je de firmware upgrade opnieuw kan proberen. (Module mag geen oranje pijltje meer hebben bij het icoontje in VelbusLink)

Firmware er terug ingeschoten door de tech-mensen van Velleman. Doet het weer perfect. Merci gasten!

2 Likes