Ik heb mijn signum ongeveer 2 jaar en heeft tot heden vlot gewerkt.
Een week geleden hebben we even zonder elektriciteit gezeten. Sinds dan kan ik niets meer bedienen. Lichten dimmen of aan/uit, rolluiken sluiten of openen, NIETS lukt.
Ik kan echter wel wijzigingen aan namen of instellingen doen.
Wie kan me helpen?
Gelieve contact op te nemen met onze support dienst. (https://help.velbus.eu/)
Geef daarin ook zeker je Signum ID mee dan kunnen we dit even nakijken.
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Het probleem is uiteindelijk opgelost.
Ik heb net vastgesteld dat de signum een ander ip-adres heeft gekregen en lijkt alles nu opnieuw volledig te werken.
Eigenaardig is wel dat ik in die +/- week met de signum kon connecteren, instellingen kon aanpassen (bvb namen wijzigen) maar geen acties (dimmen van lichten, aan, uit, …) kon laten uitvoeren via de app.
Mochten jullie nog willen onderzoeken wil ik gerust nog alle info doorsturen.
vriendelijke groeten
Koen
@koens ,
Blij te horen dat het opgelost is.
Mochten er toch nog technische vragen of problemen zijn,
kan je steeds terecht op http://help.velbus.eu en daar je ticket indienen.
Met vriendelijke groeten,
Velbus Team