Geen verbinding met gsm en pc, wachtwoord reset

Goeiedag,
ik kan niet meer verbinden met de gsm en velbus alsook niet meer met de pc.
mijn wachtwoord werkt niet meer via de gsm.
waar kan ik mijn username en paswoord terugvinden of wijzigen.
en hoe kan er voor zorgen dat ik van op afstand via mijn gsm verschillende zaken kan bedienen vb rolluiken.

Geachte,

Je kan een nieuw wachtwoord instellen door de procedure “I forgot my username or password” te volgen.

Dit kan je doen vanaf een web browser op PC. Ofwel via de “Signum” app, smartphone / tabled.

Vanaf PC:

Via Signum app:

Om toegang te krijgen vanop afstand, dien je de “Cloud” functie in te schakelen op de Signum.

Dat kan via deze methode:

Ga naar: Configuration => Settings => Network settings => zet “Activate cloud access” op actief, door vinkje aan te zetten. en sla je instellingen op.

Vanaf nu is de Signum beschikbaar via 4G of externe locatie.

Met vriendelijke groeten,
Velbus Team

1 Like