Gevolg op een gevolg

hallo Allen,

ondertussen al even mijn installatie in gebruik en al leuke instellingen kunnen doen, nog steeds super tevreden van Velbus. Echter zou ik als extra nog een instelling willen doen die ik niet kan terug vinden na veel zoeken en vraag me af of dit wel mogelijk is.

Ik zou graag een gevolg op een gevolg willen instellen, bv: er drukt iemand op de deurbel ( doorbird ) waardoor edge lit van schakelaar 1 rood word voor 1s, na die seconde schakelaar 2 rood voor 1 seconde en zo verder tot schakelaar 6 en vervolgens opnieuw en dat bv 3 maal herhalen.

Is dit mogelijk met timer of andere functie?

Alvast bedankt!

Dat kan zeker, daarvoor gebruik je best (virtuele) relais. Het ene relais kan dan oorzaak zijn van het volgende relais, en elk relais kan ook een licht triggeren.
Dit als algemene aanpak, bekijk eens of je hiermee verder kan…

Beste, heel hard bedankt voor de info. hier kan ik zeker mee verder.
echter heb ik wel een beperkt aantal virtuele relais, (1 virtuele per VMB4RYLD).
is het mogelijk nog virtuele kanalen bij te maken?

Je kan geen virtuele kanalen bijmaken, maar je kan wel als goedkoppste oplossing een VMB1RYS mini relais bij installeren, dit heeft 1 relais (dat ook als virtueel relais kan fungeren natuurlijk) en 4 virtuele relais.