Hal Dimmen tussen tijden

onze hal wordt bediend met drukknoppen aangesloten op ingang module VMB8IN-20
de verlichting staat op de dimmer module VMB8DC-20
deze staat nu gewoon simpel als een traphuisautomaat geprogrammeerd : druk op de knop licht 100% aan gedurende 50sec .
graag had ik dit het zelfde gehouden enkel tussen 23:00 en 06:00 mag de verlichting maar naar 25% aangaan .
kan iemand mij op weg helpen AUB

Dat klinkt al redelijk geavanceerd en eerlijk gezegd weet ik niet of het überhaupt mogelijk is in VelbusLink. Dan zou je al met die programma’s moeten werken en daar ben ik niet vertrouwd mee en of ze daarvoor bedoeld zijn is nog een andere zaak. In Home Assistant zou het wel gemakkelijk kunnen, ik weet niet of je een Signum hebt of een andere stuurmodule?

William bedankt alvast voor u reactie
en ja ik heb meerdere modules waaronder zeker een VMBSIG om mijn installatie van buitenaf te kunnen aan sturen . de Home Assistant werkt al .maar heb me er nog niet in verdiept.
ik zou eerst alles in dienst willen hebben voor ik daar mee begin te spelen. volgende project is de sturing van de tuin - pompen , verlichting , aansturing van frequentiedrivers enz
maar de hal is een voor proefje denk ik dan.

Situatie 2 toont een voorbeeld hoe je dit in VelbusLink kan programmeren: https://cdn.velleman.eu/downloads/velbus/01_faq/faq_velbus_twee_dimstanden_nl.pdf