Hardnekkig probleem met: An unexpected error occured, we've disconnected you form the bus

Als ik mijn installatie met het Velbuslink-programma wil connecteren (“Connect” of “Quick Connect”), loop ik steeds tegen deze foutmelding aan: “An unexpected error occured, we’ve disconnected you form the bus". Ik connecteer via een Signum.
Ik heb alle stappen van de Velbus-handleiding voor het oplossen van problemen geprobeerd, de busbekabeling gecontroleerd, de terminators gecontroleerd … maar niets helpt :frowning:
By-the-way: de installatie zelf werkt perfect normaal, ik kan de webpagina van de Signum opnenen en de lichten ook via die weg bedienen. Alleen het connecteren van Velbuslink met de installatie gaat niet.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Update: ik kan met Velbuslink wel een verbinding maken via het home center van Stijnen Solutions !?!

Dit zou moeten opgelost zijn. De connecties zijn beveiligd met een paswoord die je kan instellen in de Signum. Er was echter een bug zodat VelbusLink dacht dat het zonder paswoord kan.
Mocht je vaststellen dat dit probleem nog niet opgelost is, neem gerust contact op met onze support dienst via signum@velleman.eu. Geef ook alvast je Signum ID mee.