Inbouwdozen voor velbus drukknoppen?

Hallo,
Welke inbouwdozen voor stenen muur preferen jullie voor de glazen velbus drukknoppen? Ik veronderstel dat zowel de helia’s met schroeven als de ticino dozen van 2 modules passen voor de houders.
En welke voor holle wanden?

Met welk merk stopcontacten/tv/netwerkstopc. etc. combineren jullie dan indien overal de glazen bedienings knoppen worden gebruikt, om een zoveel mogelijk egale combinatie te bekomen.
De glazen afdekplaten van velbus zijn maximum voor 2x2 modules veronderstel ik? Soms hebben wij meer ruimte nodig bij tv’s etc.
Kwestie om even een ander zijn mening/ervaringen te kennen.

Dank en grtn,
Stef

Goedenavond,
Welke inbouwdozen je gebruikt voor stenen muren heeft niet zo een belang!
Er komt erop sowieso een btichino houder met klauwen erop, waar de oled zich in klikt. Zoals achter een televisie gebruik gewoon Niko basic. Die zitten toch niet in het zicht! Voor de holle wanden het zelfde verhaal maar dan de btCino zonder klauwen.
Veel succes ermee!

Toen ik 5 jaar geelden thuis de installatie heb gedaan heb ik gekozen voor volgende set-up:

De drukknophouder heb ik schroefbvestiging gekozen omdat die met klauwen naar het schijnt niet altijd bleef zitten als je de knop wou afdoen.
Ik heb dus een vierkante hella inbouwdoos met schroefjes genomen.

Op het Engelstalige gedeelte van dit forum las ik onlangs een pleidooi om ronde inbouwdozen te nemen die meetsal in gyrpoc wanden worden gebruikt.
Hier hebben de hoeken van de drukknophouder ondersteuning van de muur erachter + deze hebben altijd schroefjes.
Dit helpt bij het inklikken van de drukknop, dit kan ik echt beamen.
Ik heb zeff alu hoekprofiel erachter gestoken om de bedoel te verstevigen, omdat die anders gewoon niet inklikte.

Voor de stopcontacten hebben wij gewoon de witte afwerking van niko in combinatie met de witte glazen toetsen van velbus.