Knippersnelheid van de FeedbackLed

Hallo,
Graag had ik de feedbackLed willen laten knipperen indien er bv. een relais wordt geactiveerd. De bedoeling is dat bv een kelderverlichting niet blijft branden door deze zichtbaar te maken via een snelle knipperende Feedback Led van een schakelaar.

Hieronder enkel een voorbeeld. Het zou wel interessant geweest zijn om bij een ‘Monitor van Status’ een keuze te kunnen maken hoe snel de FeedbackLed zou moeten knipperen.

Bedankt voor de info.

Met vriendelijke groeten,

Jona

Ik zou eens moeten kijken maar denk dat dit wel mogelijk moet zijn om via een timer deze feedback te geven.
Via de nieuwe edge lit is dit wel mogelijk. Alle mogelijke feedbacks geven via de rgb zijverlichting met prio’s en al dan niet knipperen.

Mocht je me ietwat concreter kunnen toelichten… Zal morgen ook eens kijken in de richting van een timer.

Alvast bedankt voor je moeite.

Met vriendelijke groeten,

Jona

Als ik tijd heb vnv kijk ik vlug eens. Zit momenteel op mijn werk.
Maar het zijn dus de gewone touch screen knoppen da je hebt?

Misschien kan je iets doen met de acties 1812 en 1817?

Ja het zijn inderdaad touch screen knoppen.

Voorlopig nog niet direct gevonden hoe ik deze feedback zou kunnen doen.
Je zou eigelijk de uitgang naar een virtuele uitgang moeten sturen, de virtuele uitgang een monitor van status doen naar de knop.
Dan moet je maken dat een timer actief is tijdens dat de “lamp” brand en stopt wnr deze uit is.
Tijdens een timer knippert de feedback lamp ipv continu branden.
Hoop u hier al iets mee te helpen.

Ja is idd niet eenvoudig. Denk dat dit toch niet erg moeilijk is voor Velbus om dit mss in de toekomst te implementeren. Bedankt voor de gedane moeite alvast en fijn eindejaar!!!

Grtjs Jona

Hey Jona

What about using a start / stop timer {0405}, instead of a Toggle

You can change the speed of the flash if you use the Long_Press time.

Does that help you?

Regards,

Stuart

Hey Stuart,
Will continue and try it out this when I have some time. Timeconsuming period ahead. :scream: :wink:
Thanks for your ever lasting support!!!
Greetz Jona

1 Like

Did it that way and it works perfectly:

Thank you all for your help!!!

Greetz Jona

1 Like