Knop vergrendelen bij afwezigheid

Ik probeer een drukknop op een VMBGP4PIR te vergrendelen bij afwezigheid en ontgrendelt bij aanwezigheid. Hierbij heb ik de uitgang ‘output afwezigheid’ (=oorzaak) gekoppeld aan drukknop 2 (= gevolg) van dezelfde module met als actie ‘602: vergrendel kanaal zolang oorzaak gesloten is’. Maar na programmatie blijft de knop altijd vergrendeld, ook als de output afwezig niet gesloten is. Ik heb hetzelfde geprobeerd met actie ‘603: vergrendel kanaal zolang oorzaak open is’, en ook nu blijft de knop altijd vergrendeld.
Wat doe ik hier mis ?

Danny

Dag Danny,
ik kan dit hier niet reproduceren, bij mij werkt het correct. Kan je de .vlp eens opsturen ajb (eventueel in PM als je dat verkiest)? En indien mogelijk een screenshot waarin te zien is dat de output afwezigheid los is, en de drukknop tegelijk vergrendeld?
Gebruik je de laatste versie van Velbuslink? En welke firmware (build) heeft de VMBGP4PIR? Eventueel ook eens proberen om de module naar fabrieksinstellingen te schrijven, en dan opnieuw de programmatie erin te steken.

Hallo,

Ik zal alles nog eens nakijken, en indien ik er niet uitraak zal ik de gevraagde data uploaden.
Ik gebruik Velbuslink 9.82.0.5 en firmware build 1720 van de VMBGP4PIR.