Module in software bevriezen

Hallo, ik heb tijdens de programmatie ergens een fout gemaakt waardoor om middernacht (0.00h) lichten aanspringen voor een korte tijd. Ik heb al overal gezocht in de programmatie maar kan niets vinden. Is er een mogelijkheid om in het software programma modules uit te schakelen (bevriezen als het ware) en die dan zo te uploaden. zo kan ik gemakkelijker uitzoeken in welke module de fout zit. eenmaal ik weet waar de fout zit kan ik die desnoods resetten en herprogrammeren om zo de fout eruit te halen maar hoef ik niet volledig te herbeginnen van nul. Bedankt op voorhand

Nee, dat is niet echt mogelijk. Je kan wel een backup maken van je installatie door de vlp op te slaan op dit moment en daarna bepaalde modules te factory resetten. (Werk vanaf hieruit op een andere file dan de backup file!) Als je dan weet van welke module het komt, kan je de backup terug openen, de fout eruithalen en de backup terug volledig wegschrijven naar de modules.

Indien gewenst, kan je de vlp bezorgen via private message aan ons, en kunnen wij je helpen met aan te geven waar de fout zit. :slight_smile: