Installateur is net de velbus signum komen plaatsen en configureren. Via programma op pc heeft hij op onze vraag de lichtpunten en dimmers een andere naam gegeven zodat dit duidelijker zou zijn in de app (voornamelijk voor slaapkamers is dit handig omdat de kids nooit gaan onthouden of ze lv of ra zijn ). Na synchroniseren stromen de nieuwe benamingen echter niet door naar de app. Installateur dacht dat het mss vanzelf de volgende dag in orde zou zijn maar had ook geen idee had ik indruk .
Na 2 dagen stromen andere benamingen nog steeds niet door. Iemand een idee wat hij verkeerd of tekort deed ?
Werden de benamingen in VelbusLink aangepast of via de browser (Signum Configuratie)?
Als ik het goed voor heb, leest de Signum Configuratie de eerste keer alle benamingen in, maar als je via VelbusLink een wijziging doet, neemt die dat niet persé meteen mee over.
Wel kan je rechtstreeks in de Signum configuratie de naam van elke knop of lamp wijzigen.
Of zelfs nieuwe aanmaken om nog meer functionaliteit of koppelingen te creëren.
Als je in de App kijkt, staat er bij je installatie een intern IP adres.
ls je dit in je browser ingeeft, kom je op het configuratiescherm van de signum.
Hier zou je zelf eventueel de namen kunnen wijzigen.