Problemen na het wegschrijven

Hallo,

recent heb ik een uitbreiding gedaan van mijn bestaande installatie.
Via velbuslink (laatste versie) heb ik alles geprogrammeerd maar na het schrijven is er een deel verdwenen.

Het gaat om Oleds (VMBGPO & VMBGPOD) waar sommige delen geen gevolg meer hebben en op dezelfde Oled de rest wel nog werkt.
Bij de Oleds die dit probleem hebben kan ik wel nog de benamingen aanpassen die op het scherm te zien zijn de maar gevolgen blijven uit.

Het verdwenen deel heb ik opnieuw geprogrammeerd maar velbuslink zegt dat er geen synchronisatie dient te gebeuren, toch nog eens alles geselecteerd en geschreven maar er veranderd niets.

Ik heb ook geprobeerd om enkel de programmatie op te slaan en niet weg te schrijven maar als ik dan het bestand afsluit en terug open blijkt dit zelf niet gelukt te zijn.

De bekabeling is nagekeken, de spanningen zijn ok en de firmware is bijgewerkt.
Alle modules zijn ook nog eens een voor een via geavanceerde modus bijgewerkt.

Is dit een gekend probleem?
Alvast bedankt.

Beste

Er dient rekening gehouden te worden dat de gevolgen (relais, dimmers, …) zélf de uit-te-voeren acties bijhouden, mogelijks synchroniseer je enkel de VMBGPOD?

Met vriendelijke groeten

ik heb al verschillende malen geprobeerd door alles opnieuw te schrijven of soms enkel oorzaak en gevolg maar altijd zonder resultaat.

ik snap ook niet hoe het komt dat het niet kan opgeslaan worden op de pc.

Mvg

Beste

Zou het mogelijk zijn om jouw VelbusLink project bestand door te sturen in een privébericht, tezamen met de actie(s) die je wilt toevoegen op de veschillende modules?

Met vriendelijke groeten