Beste
Is er een nieuw algemeen probleem met de remote access?
Sinds vanochtend kan ik mijn Velbus niet bereiken via Home Assistant :The Velbus cloud is working correctly, but the Signum is not responding… This may be caused by the following reasons:
Er waren geen recente config wijzigingen. Wel een update van de app.
Bij mij werkt remote acces al niet meer sinds 19mei. Een ticket er voor ingediend en antwoord gekregen dat toegang van buitenaf momenteel is uitgeschakeld. Tot om heden geraakt ik er nog steeds niet in van buitenaf.
We zijn nog steeds bezig met deze problematiek in orde te krijgen stap per stap spijtig genoeg. Ik begrijp volledig dat het frustrerend kan overkomen, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen voor iedereen.
Op bepaalde Signums zijn er nog steeds problemen. Ze vallen uit enkele uren soms enkele minuten na opstart. Wij werken aan de stabiliteit en hebben deze week al verschillende updates uitgebracht.
Gisteren hebben we nog een fix uitgebracht voor klanten die een trage Signum hadden of een Signum die offline ging na opstart, we volgende komende dagen verder op.
Als de Signum op heden offline is, is een herstart nodig:
hallo ik heb een gelijkaardig probleem met mijn signum
ik kan wel alles bedienen via de app ,
maar ik geraak via de software ( velbus link laatste versie ) niet ingelogd via mijn pc om onderdelen bij te programeren
ik krijg melding kan niet verbinden via gekozen poort