Remote access werkt niet

Beste
Is er een nieuw algemeen probleem met de remote access?
Sinds vanochtend kan ik mijn Velbus niet bereiken via Home Assistant :The Velbus cloud is working correctly, but the Signum is not responding… This may be caused by the following reasons:

Er waren geen recente config wijzigingen. Wel een update van de app.

Bedankt voor je feedback.

Bij mij werkt remote acces al niet meer sinds 19mei. Een ticket er voor ingediend en antwoord gekregen dat toegang van buitenaf momenteel is uitgeschakeld. Tot om heden geraakt ik er nog steeds niet in van buitenaf.

Een tijdje terug was dat terug actief gezet: Error code 503 - #9 by VEL524

We zijn nog steeds bezig met deze problematiek in orde te krijgen stap per stap spijtig genoeg. Ik begrijp volledig dat het frustrerend kan overkomen, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk te verhelpen voor iedereen.

Ok bedankt voor de update. Kunnen jullie misschien iets laten weten als jullie denken dat het gefixt is? Bedankt alvast en succes.

Kan je even via een privébericht of support ticket je Signum ID doorgeven? Het is echt Signum per Signum.

Bij mij werkt het ook al enkele weken niet meer.
Àl update gedaan, kan niet verbinden.

Bij mij werkt alles prima ondertussen. Ze moeten het blijkbaar met signum configureren. Dus misschien best even via DM je id doorgeven aan de admin.

Op bepaalde Signums zijn er nog steeds problemen. Ze vallen uit enkele uren soms enkele minuten na opstart. Wij werken aan de stabiliteit en hebben deze week al verschillende updates uitgebracht.

1 Like

Gisteren hebben we nog een fix uitgebracht voor klanten die een trage Signum hadden of een Signum die offline ging na opstart, we volgende komende dagen verder op.

Als de Signum op heden offline is, is een herstart nodig:

2 Likes

De cloud staat niet actief op de Signum. De cloud verbinding is om die reden ook niet actief.
Kan je de cloud verbinding terug actief zetten?

hallo ik heb een gelijkaardig probleem met mijn signum

ik kan wel alles bedienen via de app ,

maar ik geraak via de software ( velbus link laatste versie ) niet ingelogd via mijn pc om onderdelen bij te programeren
ik krijg melding kan niet verbinden via gekozen poort

nevermind

heb 2 x full restart gedaan nu werkt het wel