Sturing kleppen verwarming/koelen

Ik heb een warmtepomp die zowel kan koelen als warmen. Dit wordt bestuurd via een thermostaat die in de woonkamer hangt.
In de afzonderlijke kamers hangt telkens een VMBELO als lokale kamerthermostaat.

De warmtepomp geeft een gesloten contact aan de VMB7IN wanneer deze in koelregime staat.
Voor iedere kamer is er een klep op het vloerverwarmingscircuit. Als deze spanning krijgt (via VMB4RYNO), gaat de klep open.

Graag wil ik het volgende bereiken:
Iedere kamerthermostaat werkt op “standalone” om zijn eigen klep te bedienen.

Als de kamerthermostaat in “Heating” staat, en de warmtepomp aan het warmen is (stuurcontact vd warmtepomp open), mag de kamerthermostaat zijn klep open sturen. (DMV “Heater” output vd VMBELO)
Als de kamerthermostaat in “Cooling” staat, en de warmtepomp aan het koelen is (stuurcontact vd warmtepomp gesloten), mag de kamerthermostaat zijn klep open sturen. (DMV “Cooler” output vd VMBELO)

Kortom: Het stuursignaal van de warmtepomp moet bepalen of de klep bediend wordt door het “Heater” of het “Cooler” signaal van de VMBELO.
Logische functie zou zijn:

Stuursignaal Klep = (Cooler AND SignaalWarmtepomp) OR (Heater AND NOT SignaalWarmtepomp)

Hoe kan ik deze logische sturing in Velbus implementeren? Volgens mij was er vroeger op jullie website een PDF met voorbeelden van logische functies, maar die blijkt nu spoorloos.

Alvast bedankt!

Hello @njits

Hier vind je de info hoe je logische functies kan maken met VelbusLink:

Met vriendelijke groeten,
Velbus Team