Velbus + Dali

Bestaat de kans dat Velbus in de toekomst een Dali module op de markt brengt? Of is dit sowieso geen optie?

Mvg,
Ward

Ik wil me aansluiten bij deze vraag, biedt een hele extra waaier aan mogelijkheden.

Het is absoluut de bedoeling om DALI te integreren, maar een exacte timing is nog niet vastgelegd.

Kunnen we in het slechtste geval niet werken met een VMB4DC en een omvormer gebruiken die 1-10v omzet naar DALI? Volgens mij heeft OSRAM dit in het gamma

Or 16 X 10v > DMX

De vraag naar kwalitatieve led verlichting wordt dag op dag groter, die telkens beter gedimd kunnen worden,
dali is hier een goede oplossing voor, jammer dat velbus hiervoor nog geen prioriteit van gemaakt heeft, ik lees toch dat ik niet de enige ben naar de vraag.
1-10V heeft vele problemen in combinatie met verschillende led drivers qua vermogens, verschillende lichtsterktes.
Graag vraag ik even om dit puntje even op agenda te plaatsen bij jullie.
waarvoor dank

Beste,

We zijn nu toch al meer dan 20 maanden verder, daarom stel ik nogmaals de vraag
Wanneer de dali module gemaakt zal worden, de vraag stijgt, aanbod nihil, toch via velbus.
graag hieromtrent wat meer info.

Michael

Beste

Onze DALI koppel-module is momenteel in ontwikkeling, echter is er nog geen datum bekend wanneer deze beschikbaar is.

Met vriendelijke groeten