Velbuslink via tcp/ip

Vandaag de signum module kunnen installeren en configureren.
Via de ddns kan ik extern verbinding maken met de signum voor deze in te stellen en configureren.
Open zetten van de juiste poort op een vast lan ip adres.
Nu zou ik graag via thuis uit via velbuslink verbinding krijgen met de bestaande installatie.
Zoals ik kan zien kan dit via onderste verbindingkeuze (netwerkverbinding tcp/ip).
Andere keuzes is via lan netwerk. Deze werken als ik op het netwerk zelf zit.

Ip adres heb ik al het WAN adres gerbuikt en LAN ip adres.
Verschillende poorten ook geprobeerd die ik open gezet heb. (80.443 en 27015).

Nu lukt het mij niet om via thuis verbinding te krijgen met de installatie.
Kan iemand mij helpen wat ik juist moet doen voor dit te kunnen bereiken?

Mvg Kevin

Hey Kevin,

Je moet bij het IP-adres om te verbinden het dyndns adres ingeven. Bv: Naamklant.dyndns.org:poortnummer
Zo deed ik het met de homecenter. Signum heb ik nog niet kunnen testen omdat ik hem nog niet ontvangen heb.

Grts
David

Heb ik ook al gedaan, signum komt met een ddns, maar als ik deze in geef accepteert het hij ip adres niet. Ook als je in de functie tcp/ip kijkt zie je onder ip u poort nummer staan. Moet die dan Mss 2 keer vermeld worden? Zou ik wat raar vinden.

Grt

Heb nog wat zitten proberen en u raad wat opgevolgd met de ddns dat ik bij de signum kreeg.
Het lukte niet direct, maar ik moest gewoon op de juiste poort de TLS/SSL verbinding aan zetten.
Dit was de reden waarom ik steeds in fout ging :wink:

Bedankt allesinds

Aah das goed :blush:. Ik ben nog aant wachten op de signum, hopelijk heb ik hem snel.
Grts
David

Ik denk dat je intussen al een connectie hebt kunnen maken.
Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn in de documentatie in de Signum voor DDNS, laat het ons gerust weten.