Waarom zijn er geen virtuele drukknoppen aanwezig in de VMBGP4PIR ? Om goed gebruik te kunnen maken van de dubbele werking van de drukknoppen zijn virtuele drukknoppen nodig anders moet je een van de andere beschikbare drukknoppen kiezen en dan gaat het nut van de dubbele werking een beetje verloren.
Worden virtuele drukknoppen voorzien in toekomstige firmware ?
De overige 4 virtuele drukknoppen (kanalen) die normaal zouden beschikbaar zijn zoals bvb. bij een GP4 worden gebruikt als uitgangen voor de PIR sensor.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem, kan ik virtuele drukknoppen gebruiken van een andere schakelaar?
Ik wil de verschillende dimwaarden overdag en 's nachts programmeren met de schemerschakelaar maar heb hiervoor 2 virtuele drukknoppen nodig.
mvg
Hanzelek
Neen, voor dubbele werking moeten virtuele drukknoppen op dezelfde module gebruikt worden.
We zullen bekijken of een eventuele firmware aanpassing mogelijk is om virtuele drukknoppen toe te voegen op de GP4PIR.
Dit zou een geweldige verbetering zijn voor deze module mochten ze enkele virtuele knoppen krijgen. Doen zou ik (en waarschijnlijk een heel leger met me) zeggen!