VMB2BLE inactief na firmware update

Beste,

De upgrade van mijn VMB2BLE module is mislukt (upgrade van 1534 naar de laatste versie). Upgrade uitgevoerd met versie 10.2.4 van VelbusLink.
Module verwijderen en terug scannen heeft het probleem niet verholpen.
Ik heb het gedetailleerd error rapport.

Graag hulp om dit probleem op te lossen zodat de zonneweringsmodule weer kan werken.

Met vriendelijke groeten,
Jan

Beste

Zou u het error rapport naar mij kunnen doorsturen in een privébericht? Dat kan je doen door op mijn naam te klikken en “Message” te selecteren.

Verder kan je best eens de module loskoppelen van de installatie en deze op een nieuwe bus plaatsen, samen met één andere module en de USB module. Vervolgens opnieuw de firmware upgrade uitvoeren.

Beste,

Kan u me aanduiden hoe ik dit kan doen?
Als ik op je naam klik, kan ik nergens “Message” terugvinden.

Groeten,
Jan

Beste,

Verder kan je best eens de module loskoppelen van de installatie en deze op een nieuwe bus plaatsen, samen met één andere module en de USB module. Vervolgens opnieuw de firmware upgrade uitvoeren.

Bedoel je hiermee dat ik fysisch de module in de kast moet afkoppelen, en een nieuwe bus creëren met enkel deze 3 modules? Dit zal niet zo eenvoudig zijn aangezien alle modules op een verbindingsrail aangesloten zitten.

Met vriendelijke groeten,
Jan

Beste

Ik heb dit zonet geactiveerd zodat dit mogelijk is, gelieve opnieuw te proberen.

Inderdaad, dat is wat ik bedoel, dit zodat de bus zo “rustig” mogelijk is. Je zou kunnen een tijdelijke bus maken met je EIB kabel (of dergelijke), om zo de 3 modules door te lussen.