VMB4RY defect

Mijn VMB4RY module gaat de mist in. Na een power cycle is alles normaal, maar zodra ik een van de druknoppen bedien die gekoppeld zijn aan deze module blijft ze onophoudelijk berichten sturen om de LED aan te zetten. Het corresponderende relais wordt overigens niet bediend bij het drukken van de drukknop. De enige manier om de CAN bus weer tot rust te brengen is een power cycle van het relais.
De rest van het systeem werkt voorlopig nog, ondanks het feit dat de bus quasi gegijzeld wordt door de vloed van berichten van de foute module.
Ik heb alle stappen van de help documentatie gevolgd om te proberen om de module weer normaal te laten werken, incl. een full write, maar niks helpt.
De module is de oudste die ik heb (build 651) en een software update is geen optie.
Na de power cycle lijkt de module normaal te reageren op een scan bevraging en als de configuratie opgevraagd wordt. In die schakelkast zitten nog 3 andere VMB4RY modules (op dezelfde voeding en dezelfde CAN bus), die werken zoals het hoort. Ze zijn wel van iets recentere makelij.
Wat kan ik nog doen? Is het containerpark de enige optie?

Waarschijnlijk gaat het om een hardware defect, afhankelijk van de leds (power supply, maar ook TX/RX en de led van de relays zelf) op de module kan je dat misschien ook inschatten bij opstart en bij inschakelen.
Kijk ook nog even de aansluitingen na.