VMBGPODB: navigatie naar andere pagina

Beste,

Ik ben mijn domotica van mijn huis aan het programmeren. Op sommige plaatsen heb ik twee VMBGPODB bedieningen.

Ik vroeg me af of men door het indrukken van een knop (bv. één van de vier bedieningen van een VMBGPODB), een andere VMBGPODB de opdracht kan geven om te navigeren naar een andere pagina.

Men zou bijvoorbeeld twee VMBGPODB bedieningen naast elkaar kunnen hebben. Waarbij het linkse paneel vier keuzes heeft “lichten beneden, rolluiken, lichten buiten en temperatuur”. Als men dan bijvoorbeeld kiest voor “rolluiken”, dan navigeert het rechtse paneel naar de tweede pagina waar er dan vier bedieningen zijn gerelateerd aan de rolluiken.

Vriendelijke groeten

Dit is op dit moment niet mogelijk en ook niet voorzien in de firmware, dus helaas weinig kans dat dit er in de nabije toekomst zal komen, vrees ik.

zou wel interessant zijn inderdaad.
is het eventueel wel mogelijk om datzelfde principe op 1 schakelaar te programmeren?

zelfde voorbeeld als Belgischeklant:
4 keuzes op een paneel: lichten beneden, rolluiken, lichten buiten en temperatuur. als men den kiest voor rolluiken, dan navigeert diezelfde schakelaar naar een paneel waar commands geprogrammeerd staan voor de bediening van die rolluiken…

[quote=“Anthony.vd”]is het eventueel wel mogelijk om datzelfde principe op 1 schakelaar te programmeren?
[/quote]

Is in wezen dezelfde functionaliteit dus zelfde antwoord, vrees ik: op dit moment niet mogelijk.
Het is genoteerd als feature request.