Vmbgpodb

Is het mogelijk om met VMBGPODB een functie te maken zodat je een uur kunt instellen op het display dat vb het licht aangaat. soort wekker.
En tevens het ook mogelijk is om alles aan te passen op het display niet telkens de pc moet bovenhalen om in te stellen.

Zoals bij alle ingangsmodules kan je bij de VMBGPOD programmastappen invoeren om automatische werkingen te configureren. Zie de Installatiegids, Deel 2 (Programmatie), gratis te downloaden op www.velbus.eu > rechter zijbalk.
Heel wat instellingen op de VMBGPOD zijn beschikbaar door lang op “onder” te drukken (de verticale lijn onder het oled scherm). Zie ook www.velbus.eu > Support > FAQ, in het bijzonder de vragen “Welke mogelijkheden biedt het OLED paneel VMBGPODx?” en “Hoe controleer / programmeer ik de thermostaat functies van mijn VMBGPOD?”.

Ik wil graag deze topic terug openen.
Ik ben namelijk op zoek naar hetzelfde, en ik vind niet echt een oplossing.
Als ik bij (rechtermuisknop-bedienen), klokalarm 1 inschakel, dan zie ik niets veranderen in Velbuslink. Hoe kan ik dan een actie aanmaken?

Als ik dat doe (na synchroniseren, na het aanvinken van bovenstaande afbeelding) zie ik enkel de 3 programma’s of elke knop apart met een lock/unlock symbooltje.

Is er ergens informatie te vinden voor wat ik zoek?

Alvast bedankt!

:wink:
Daar vind je alle info over programmastappen. Die moet je configureren via VelbusLink.

Wat de menu-bediening vanop het display betreft, kijk eens bij de downloads bij de VMBGPOD.

Bedankt, ik heb het gevonden :+1: