Vmbhis installatie

Hallo, wij zijn bezig met een installatie voor een klant die graag de home server wil gebruiken.

de home center is correct aangesloten aan de velbus installatie, ik kan via browser naar de server toe maar de HC heeft gen verbinding met de installatie. ik denk dat dit door de licentie komt maar deze zou toch uit zichzelf moeten activeren?
Het betreft een nieuwe HC, de velbusinstall werkt al een tijdje, software versies komen overeen.
Er is internet in de woning, ben momenteel ter plaatse.

Als je de VMBHIS Snelgids in detail volgt, zou in principe alles moeten werken.
Herbegin eens en volg nauwgezet de Snelgids.
Controleer ook eens, vóór je herbegint, of je met Velbuslink een rechtstreekse verbinding kunt maken via USB, dan weet je of de USB-verbinding werkt.
Werkt het uiteindelijk nog niet, best rechtstreeks contact opnemen met Stijnen Solutions, de ontwikkelaar van de Home Center software: homecenter.be/contact/

Als professioneel installateur kan je ook terecht bij je distributeur voor support.

Ik kon verbinding maken via us .
Ik heb contact opgenomen met de distributeur, deze heeft me doorverwezen naar mr. Bertrand. Na uitleg van het probleem gebeld naar stijnen aangezien het probleem aan de activatie ligt.

Blijkbaar heeft men problemen op de servers van stijnen.
Typisch, als je zoiets voor de eerste leer installeert.
Topic mag gesloten worden, aangezien het probleem bij stijnen ligt.

Mvg.