VMBPIRO lichtafhankelijke beweging

Hallo,
ik wil een VMBPIRO instellen met lichtafhankelijke beweging, de lamp moet 3 min blijven branden.
Ik krijg dit niet aan de praat. Om mijn rolluiken en de buiten LED’s aan te laten gaan gebruik ik de instelling schemer met actief gedurende 1s. Dit werkt perfect.
Hoe moet de instelling zijn voor lichtafhankelijke beweging?

Hallo Nash. Bij mij staat de PIRO ingesteld voor lichtafhankelijke beweging als “Moment (volgen)” en dat is dan de oorzaak om een lamp (met relais of dimmer) met een herstartbare timer in het uitgangsrelais die de lamp stuurt als gevolg. Bij mij werkt dat.

Als je de instelling die jij voorstelt getest hebt als het buiten heet was, dan ligt het misschien aan de hitte. Jou lichaam is 37 graden Celsius. De PIRO detecteert enkel beweging als het jou lichaam in contrast kan zien bewegen, op een koudere achtergrond dus. Als het heet is werkt mijn instelling ook niet: PIRO wordt blind als het buiten heet is.PIRO2

Hallo alvast bedankt voor de tip, ik had niet door dat je in lichtafhankelijke beweging de time out op “moment (volgen)” moest zetten. Ik dacht dat dat de tijd was dat de lamp zou branden.
Nu werkt het perfect.
Groetjes