VMBSIG Quickstart probleem

Ik geraak niet verder dan stap 2/5 in het quickstart programma, als ik druk op add user gebeurd er niets.
Bij username en passwoord staat een groen vinkje en ik heb in stap 1/5 op de RMT drukknop geduwd.

Dag Krisdeback,

Geen idee of je via de webbrowser of via de app werkt.

Werk je via webbrowser (Google Chrome of Firefox), dan kan je gerust de pagina refreshen of openen in een nieuw tabblad.
Werk je via de app, dan kan je de app afsluiten en terug openen.

Daarna zou je normaal gezien een login pagina krijgen waar je de gegevens van stap 2 nogmaals kan invoeren. Van daaruit zal de quickstart hernomen worden.

Ik heb het geprobeerd via:
Iphone: app
mac probook: safari
mac probook: Firefox
mac probook: google chrome
Windows pc: Explorer
Windows pc: google chrome

Ik heb alles geprobeerd zoals u vermeld, maar helaas, overal geraak ik niet verder dan stap 2/5

Dag krisdeback,

Kan je jouw Signum via de reset switch even heropstarten? Daarna opnieuw proberen om in te loggen. Normaal gezien zou je op de inlogpagina moeten uitkomen, als je in de 2de stap alreeds een gebruikersaccount hebt kunnen aanmaken.

RESET button (called DIS on some models): down in normal
operation. Slide up to disconnect the module from the power
supply (hardware reset).

Eventueel, mocht bovenstaande niet helpen, kan je via <ip van de Signum>/health/rescue de Signum volledig resetten en de quickstart volledig hernemen.

Zelfs een volledige reset lukt niet, ik heb het gevoel dat de RMT knop niet werkt.

De RMT knop zal wel werken gezien je de eerste stap hebt kunnen doornemen van de Quickstart. :wink:

We gaan het hier even bekijken wat de mogelijke reden zou zijn waarom het bij jou niet lukt, en laten hier iets weten.

Dag Kris,

Zou je je probleem kunnen rapporteren in een mail naar signum@velbus.eu ajb? Je mag verwijzen naar deze forum post. Van daaruit kunnen we je beter verder helpen.

Alvast bedankt.