Waar terminators plaatsen bij uitbreiding

Hallo,

Nu mijn nieuwe installatie up-and-running is ben ik aan het kijken voor uitbreiding naar een bijgebouw buiten.
Ik vroeg me echter af wat te doen met de terminators? Ik had gelezen dat er slechts 2 op een system mogen.
Bepaal ik dan best eerst de langste afstand? Of is dit maar indicatief?

Momenteel is de installatie als volgt:

Zekeringkast 1 (Met terminator op 1e module) – alle schakelaars op benedenverdieping – Zekeringkast 1 (Met terminator op 1e module)
Zekeringkast 1 (Met terminator op 1e module) – Alle detectoren in plafond beneden
Zekeringkast 1 (Met terminator op 1e module) – Zekeringkast 2 op zolder – Alle schakelaars op verdieping (terminator op laatste schakelaar)
Zekeringkast 2 op zolder – detector op bovenverdieping

Toekomstig zou bijkomen:

Zekeringkast 1 (Met terminator op 1e module) – Zekeringkast 3 bijgebouw – Alle schakelaars in bijgebouw.

Gezien de zekeringkast 1 centraal staat, hier de terminator verwijderen en plaatsen in verste buskoppelaar in bijgebouw?

Alvast dank,

Inderdaad 2 terminators in totaal in de volledige installatie, op de verst verwijderde punten (waar het meest koper tussen zit).
Het is niet echt heel kritisch dat dit absoluut de verst verwijderde punten zijn, maar is wel optimaal.