Welke zekeringskast ifv wago domotica aansluitkit

Hallo,

Graag had ik even geweten welke zekeringskast jullie gebruiken.
T.t.z. ik gebruik nogal veel de senior kast van vynckier/abb en aangezien ik graag de kast vooraf kabeleer in atelier, gebruik ik de wago domotica aansluitkit’s.
Volgend probleem doet zich voor, de diepte van de rails voor de wago’s is niet voldoende om de kast af te dichten, dus moet ik steeds een aantal rails (waar de wago rijgklemmen op komen) zelf dieper “knutselen” om een perfect resultaat te bekomen.
Zouden hier geen standaard kasten voor bestaan om dit ineens perfect te laten verlopen.
Hierbij een voorbeeld:


Dank en grtn,
Stef

Ide atlantic kasten. Met verstelbare rails. 96, 120, 144 of 192 modules. Verkrijgbaar bij Rexel Zwevegem.

1 Like

Beste
Ik ga bij mij thuis ook Velbus installeren. Ik heb géén ervaring met de beklabering van de zekeringskast. Mag ik eens naar een bekabelde kast komen kijken? Hartelijk dank

Beste,

Voor de zekeringskast te bekabelen, de installatie is reeds afgewerkt bij de eindklant en gaat moeilijk gaan om daar nog te bezichtigen.
Ik kan u wel op weg helpen en uitleggen voor de kabelage, persoonlijk vind ik dit helemaal niet moeilijk, is wel wat tijdrovend als u met die wago rijgklemmen werkt, is dan wel een heel stuk vlotter te werken bij aansluiting op de werf.
Mvg,
Stef

Beste,
Bedankt voor de tip van die IDE kasten, zou die kast dubbel geïsoleerd zijn? Omdat ik zeker en vast mijn hoofddifferentieel in die kast wil plaatsen (geen klein pvc kastje erlangs…vind ik gepruts).
Mvg,
Stef

Beste,

        ik weet niet van welke streek u bent, maar hier rond Kortrijk worden deze kasten heel veel geplaatst en gekeurd.

Persoonlijk heb ik ook deze geplaatst.
Indien u absoluut zeker wil zijn volstaat het om een plexi of carta te kleven op de bodem achter uw diff.
Mvg
Peter

Beste
Hartelijk dank voor je reactie. Mijn e-mailadres is hugo.de.pauw1@telenet.be
Kan je mij een mailtje sturen aub? Dan kan ik wat uitleg vragen.
Dank bij voorbaat!

Hugo

Beste Hoe kan ik je contacteren aub voor het op weg helpen van de zekeringskast?
Vriendelijke groeten
Hugo
hugo.de.pauw1@telenet.be